O nas

Premium Vrednote Kreativnost

EUROLAB INTERNACIONAL GRUP

Družba EUROLAB INTERNACIONAL GRUP je bila ustanovljena leta 1995 kot eno od pionirskih podjetij v sektorju prodaje, distribucije in uvoza prehrambnih izdelkov in pijač v Albaniji.

 

Osem trgov v jugovzhodni Evropi, kjer trenutno poslujemo, je: Albanija (1995), Kosovo (2001), Črna gora (2005), Severna Makedonija (2005), Bosna in Hercegovina (2017), Srbija (2019), Slovenija (2020) in Hrvaška (2020). V zadnjih 29 letih smo svojo prisotnost na tem območju energično in nenehno povečevali, s čimer je Eurolab postal eden najzanesljivejših partnerjev vrhunskih podjetij.

V največji mogoči meri smo zavezani k najučinkovitejšemu razvoju naše distribucijske mreže, zato smo veliko vlagali v razvoj Mapo Cash & Carry in Mapo City, dveh maloprodajnih konceptov.

Od leta 2022 smo v naš portfelj dodali tudi zasebne blagovne znamke, vključno s Craft Masters, Vinum Masters, Bella Serata in Welfbrau.

 

 

V svojem portfelju skrbno izbiramo blagovne znamke, da svojim strankam in potrošnikom zagotovimo najboljše z mednarodnega trga v skladu z njihovimi lokalnimi željami in okusi. Eurolab ima več kot 80 globalnih partnerjev iz Italije, Francije, Nemčije, Belgije, Velike Britanije, Nizozemske, Španije, Japonske, Mehike in mnogih drugih držav.

Eurolab Internacional Grup na to potovanje prinaša posebne izkušnje in kulture teh držav. Spodbujeni in navdihnjeni s strani teh narodov in z njihovimi mednarodnimi kulturami, si nenehno prizadevamo vzpostaviti komunikacijske kanale in odpreti nova vrata.

Smo najzanesljivejši partner v državi in regiji, saj našo kulturo na delovnem mestu zaznamujejo entuziazem, inovativnost, predanost in dolgoročno partnerstvo.

Našo strategijo rasti in uspeha poganjajo naše vrednote, ki nam omogočajo, da dosledno širimo portfelj blagovnih znamk in storitev za izpolnjevanje potreb potrošnikov.

Danes je Eurolab Internacional Grup uveljavljena skupina podjetij, ki poslujejo v vseh državah v regiji. Ime skupine izhaja iz naravne kombinacije najboljših evropskih izdelkov in Labërije, južne regije Albanije.


Vizija in poslanstvo


Vrednote podjetja


Naše vrednote so opisane v Kodeksu ravnanja podjetja. Vrednote so v središču razvoja politike podjetja. Eurolab Internacional Grup deluje na različnih trgih in v različnih državah. To, kar nas drži skupaj, so naše vrednote. EIG si že več kot 29 let prizadeva postati podjetje, ki v svojem jedru spoštuje integriteto ter je ponosno na svojo stalno in zanesljivo rast ter razvoj. Kodeks ravnanja opredeljuje, kako živeti in delati, vodeni s prijaznostjo, predanostjo, iskrenostjo, pravičnostjo, zvestobo, natančnostjo in spoštovanjem ter ustvarjati pravo okolje za vsakega od nas. To je poslanstvo, ki ga EIG dolguje svojim dobaviteljem, kupcem in širši javnosti, ki so naši neposredni potrošniki, predvsem pa drug drugemu.


ISO (International Organization for Standardization) 9 001:2015, 22 000:2018, 45 001:2018

 

 

 

 

Vodstvo podjetja je močno zavezano kulturi dela, kar dodatno potrjuje oblikovanje, sprejemanje in nenehno izboljševanje naših praks v skladu z mednarodnimi standardi ISO. Ti standardi opredeljujejo vse naše storitve, ki vključujejo: poslovanje, ki obsega uvoz, izvoz, tranzit in trgovino z različnimi industrijskimi izdelki ter prodajo, neposredno distribucijo, trženje in oskrbo strank s predelano hrano ali surovinami ter alkoholnimi in brezalkoholnimi pijačami.


Eurolab za izpolnjevanje svojega poslanstva ponuja naslednje blago in storitve, ki so organizirane in se izvajajo v skladu z navedenimi standardi ISO:

• Distribucija in prodaja izdelkov na trgih jugozahodnega Balkana

• Varnost naših izdelkov

• Storitve MAPO Cash & Carry

• Storitve HoReCa vključno s tehnično podporo

• Storitve trženja, merchandisinga in tržnih raziskav

• Zdravo in varno delovno okolje

Vsi zaposleni v podjetju dosledno upoštevamo regulativne okvire za razvoj poslovanja na relevantnih trgih, prav tako pa zahtevamo in si prizadevamo zagotoviti, da te standarde spoštujejo tudi vsi naši partnerji.